Ga naar hoofdinhoud

Klachtenregeling

Klachtenprocedure

Wij streven ernaar om u van de beste service te voorzien. Mocht u desondanks ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag. Wij nemen klachten serieus en doen er alles aan om deze naar tevredenheid op te lossen.

Stap 1: Meld uw klacht

Neem in eerste instantie contact op met uw vaste contactpersoon bij Protect Letselschade. In de meeste gevallen kunnen wij uw klacht direct in onderling overleg oplossen.

Stap 2: Schriftelijke klacht

Indien uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u uw klacht schriftelijk indienen. Wij zullen uw klacht binnen twee weken in behandeling nemen en u op de hoogte houden van de voortgang.

Stap 3: Geschillencommissie

Als wij er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Heeft u een klacht?

Neem contact met ons op om uw klacht te bespreken.